USB hub
Fra : Martin

Dato : 22-05-01 10:39

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan købe en usb hub, eksempelvis Logitechs
wingman usb hub? Og hvor meget koster sådan en?

Martin

Fra : Martin

Dato : 22-05-01 15:45

Sært, denne besked skulle gerne have stået for sig selv. Hvordan kan det
være, at den automatisk lagde sig som svar på en tidligere besked??

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 22-05-01 18:54

Således skrev "Martin" <helbo@webhiker.dk> i dk.edb.hardware Tue, 22
May 2001 16:44:35 +0200:

>Sært, denne besked skulle gerne have stået for sig selv. Hvordan kan det
>være, at den automatisk lagde sig som svar på en tidligere besked??

Den står fint for sig selv her hos mig, mon ikke det er din
newsreader, der automagisk tilføjer den til en tidligere tråd med
samme subject?

Jeg kender ikke noget til OE, men de kan sikkert hjælpe dig med
opsætningen i news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
hvortil jeg X-futter, dvs. dette indlæg og evt. svar lander i
OE-gruppen.

Knud
--
Support Mental Health. Or I'll kill you. -- Fortune file