Sin egen IP-adresse?
Fra : JN

Dato : 22-05-01 10:00

Sin egen IP-adresse?

Hvordan finder man ud af, hvad ens egen IP-adresse er på Nettet?

Fra : Lars

Dato : 22-05-01 10:26

JN <putandtake@hotpop.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:iUpO6.111$Pi3.11044@news010.worldonline.dk...

www.myip.dk

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 22-05-01 20:53

"Lars" <lane@jubiipost.dk> wrote in message news:9edbbu$gmn$1@sunsite.dk...

> JN <putandtake@hotpop.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:iUpO6.111$Pi3.11044@news010.worldonline.dk...

> www.myip.dk

Ud over det; Hvad er koden for den "lange" Ipadresse så?

Fra : Thygesen

Dato : 21-05-01 23:03

Henrik Hejbøl Jensen <henrik@hejboel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3zrO6.159$Pi3.22396@news010.worldonline.dk...

> Ud over det; Hvad er koden for den "lange" Ipadresse så?

Mener du DNS adressen, når du siger den "lange" ip-adresse?

Så kan du bruge et komponent til det, f.eks. DynuDNS.

Hvis DynuDNS er installeret på serveren, så kan du bruge følgende script:

set mydns = Server.CreateObject("Dynu.DNS")
Response.Write(mydns.ReverseLookup("213.237.35.156") & "<BR>")
set mydns = nothing

Mvh. Christoffer Thygesen

homepage: http://cht.dk
e-mail: cht@cht.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 22-05-01 12:42

"Thygesen" <cht@cht.dk> wrote in message news:9edit7$7pn$1@sunsite.dk...
> Så kan du bruge et komponent til det, f.eks. DynuDNS.

Eller have WSH 2 Installeret og bruge nedenstående.
<http://www.asp101.com/articles/jason/reversedns/default.asp>

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Frederik Jensen

Dato : 30-05-01 11:16

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message
> Eller have WSH 2 Installeret og bruge nedenstående.
> <http://www.asp101.com/articles/jason/reversedns/default.asp>

Prøvede det men der var problemer med at få lov til at pipe output til en
fil. afvikling af shell.run comspec kører uden error men filen dumpes ikke!
Hvad kan det skyldes?

--
Frederik Jensen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 30-05-01 11:34

"Frederik Jensen" <fj@judex.dk> wrote in message
> Prøvede det men der var problemer med at få lov til at pipe output til en
> fil. afvikling af shell.run comspec kører uden error men filen dumpes
ikke!
> Hvad kan det skyldes?

Jay er så flink at rydde op efter sig så derfor sletter han filen på disken
med følgende linie:
oFS.DeleteFile "C:\" & strHost & ".txt"

Prøv at udkommentere den så sker der ting og sager (Håber jeg)