Netgear router RP614v3
Fra : Dan Storm

Dato : 08-02-05 18:00

Hej NG.

Da jeg har erhvervet mig subj. måtte jeg efter to uger konstatere at
produktet stinker.
bg-information:
1 computer tilsluttet.
dynamisk IP (webspeed)
xp pro SP1
seneste firmware til routeren er installeret.

I løbet af de to uger har jeg ikke en eneste gang kunne starte min
computer (routeren og webspeedmodem står altid tændt) uden at kunne
fuldt udnytte mit internet. Den eneste forbindelse jeg har er gennem
browseren, mens alle mine programmer (Steam, Thunderbird, eMule, Gaim
ol.) ikke kan forbinde. Hvis jeg hiver strømmen fra routeren og slutter
den til igen, virker alt upåklageligt. Alle porte er blevet forwarded og
jeg har haft både online og telefonisk support på, men selvom jeg har
fundet flere tilfælde af mit problem via google, påstår Netgear Support
hårdnakket at det ikke er et problem de har hørt om før. Nu har jeg så
fået byttet den til en ny router (samme producent og udgave) og
problemet er igen det samme.

Er det min computer der er noget galt med ? Noget med opsætningen ?
Eller er det routeren jeg egentlig skulle have skiftet ud med en dlink ?

--
Dan Storm

http://err0r.dk
storm@err0r.dk