Router med båndbredde styring?
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 03-02-05 14:25

Hejsa,
Jeg har brug for en router med indbygget bredbåndsstyring, så jeg kan opdele
at min bærbare får fx. 25% af min forbindelse og den stationære får resten..
men kan man få en router der også opdeler upspeed, eller er det kun
downspeed der kan indstilles?..

tak for tiden..

/DN

Fra : Calle.

Dato : 03-02-05 15:01

Daniel Nielsen wrote:
> [...]
> stationære får resten.. men kan man få en router der også opdeler
> upspeed, eller er det kun downspeed der kan indstilles?..

kan du ikke bruge dette prg. til det
http://www.netlimiter.com/
--
Calle.

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 03-02-05 15:09

> kan du ikke bruge dette prg. til det
> http://www.netlimiter.com/

Jo, men ville gerne undgå det, hvis jeg kunne finde en Wireless Router der
kunne klare jobbet.. ; )

/DN

Fra : Jens

Dato : 03-02-05 17:20

"Daniel Nielsen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
resten..
> men kan man få en router der også opdeler upspeed, eller er det kun

Linksys rv042 eller 82, Linksys wrt54gS.... måske

Mvh Jens

Fra : Søren

Dato : 05-02-05 14:43

"Daniel Nielsen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse news:4202264f$0$234$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> at min bærbare får fx. 25% af min forbindelse og den stationære får resten..
> men kan man få en router der også opdeler upspeed, eller er det kun

Ja Linksys WRT54GS kan med firmware fra bla. Sveasoft

Mvh Søren