Netværksprodukter
Fra : JH

Dato : 01-02-05 14:47

Nu har jeg brugt en del tid efterhånden på at søge på Google for at
forsøge at finde et sted hvor man kan købe det udstyr man nu skal bruge
for at lave et netværk - uden held! Jeg skal finde et sted hvor jeg kan
købe kat6 kabel (gerne i ruller), udtag, værktøj osv. - det burde for
f..... vel ikke være så svært at finde en anstændig forretning eller hvad?

Nogen af Jer der kender nogle gode forretninger? Det ville være fint
hvis forretningen lå i København K, eller hvis det var en webshop.
Kvaliteten af produkterne skal være i orden, fx noget LK/LexCom el.lign.

Jeppe

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Arne Keller

Dato : 02-02-05 20:48

JH wrote:
> [...]
> købe kat6 kabel (gerne i ruller), udtag, værktøj osv. - det burde for
> f..... vel ikke være så svært at finde en anstændig forretning eller hvad?

Den nærmeste elektriker er et godt bud.

> Nogen af Jer der kender nogle gode forretninger? Det ville være fint
> hvis forretningen lå i København K, eller hvis det var en webshop.
> Kvaliteten af produkterne skal være i orden, fx noget LK/LexCom el.lign.

Se evt. en af de større producenter som ikke bare producerer til et
lille lokalt marked.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.