2 udbydere samtidigt
Fra : Dorph

Dato : 01-02-05 11:01

Hej Alles

Sidder lige og spekulerer over et problem som håber der er nogen der kan
hjælpe med.
Har på tiden cybercity 2048/512 og skal til at have indlagt beboernet i
vores ejendom.
Kan ikke rigtigt finde ud af om det beboernet er hurtigt nok for mig, der
står det er en
internetforbindelse på "6Mbps ved minimum 150 abonnenter". Men jeg melder
mig
til, men beholder min forbindelse hos Cyber City indtil jeg ved hvordan
bolignet kører.

Mit spørgsmål går på hvordan mit netværk skal se ud med 2 udbydere. Jeg har
pc'er og tænkte jeg ville køre cybercity på den ene og bolignet på den
anden, men
de 2 pc'er skal jo også være i LAN med hinanden. I øjeblikket er de
tilsluttet via en
router (zyxel 650r) og en switch og begge pc'er kører winxp.

Hvis der er nogle der har bolignet af den størrelse (6Mbps ved 150
abonnemter)
vil jeg også gerne hører om jeres upload/download hastigheder i "primetime"
Mit kommende bolignet leveres af FasCom.

Mvh D

Fra : bastian

Dato : 01-02-05 15:31

Dorph wrote:
> [...]
> tilsluttet via en
> router (zyxel 650r) og en switch og begge pc'er kører winxp.

Hvis du smider et ekstra netkort i den som skal have bolignet, så kører
det. Du skal så bare sørge for, at den primære gateway peger ud mod
bolignettet (du kan også undlade at angive en gateway på netkortet som
peger i mod dit lan).