HP DJ 880 kan ikke skrive gult
Fra : Michael Petersen

Dato : 22-05-01 09:29

Hej gruppe

Jeg har et problem med min HP DJ 880.
Pludselig kunne den ikke skrive gult så jeg regnede med at den var løbet tør
for blæk. Jeg styrtede ned til min lokale blækpusher og købte en ny patron
men problemet er der stadig. Jeg har prævet at rense den 3 gange i træk (den
sidste gange stod der "spæde patroner") og jeg har også renset patronen
manuelt da jeg tænkte der måske sad lidt størknet blæk.

Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

mvh

Michael

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 23-05-01 12:27

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> manuelt da jeg tænkte der måske sad lidt størknet blæk.
>
> Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

Har du fået skidt på de kontakter der forbinder printeren med patronen (bag
på patronen er der en masse små metalkontakter), eller er de blevet bøjet ?

Farveprintere bruger jo gul, cyan og magenta farver, så printeren kan altså
ikke få forbindelse til hele patronen.

Carsten Nielsen

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-05-01 15:23

hmmm Det har jeg jo ikke lige tjekket. Men kan de sådan bare bukke?

mvh

Michael

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 28-05-01 09:23

thepulse@worldonline.dk <thepulse@worldonline.dk> skrev til min egne adresse
>Hejsa
>
>Måske det kunne være en ida at checke kablet, evt. >skifte >det !
>
>Michael

Håber "Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> kan bruge det.
Carsten