Avaya AP-3 - Alternative netkort ?
Fra : NoOne

Dato : 31-01-05 09:38

Hejsa ....

.... findes der alternative netkort til en Avaya AP 3 ? ... de PCMCIA
netkort som skal sættes i ap'en er ikke til at få mere !! så jeg
tænkte på om man kan bruge andre "mærker" ...
(vi snakker 11mbit)

RaZoR :)

Fra : Bitnissen

Dato : 31-01-05 10:48

Jeg vil tro at de PCMCIA kort som sidder i AVAYA's USB klienter passer
til AP'en

Hvis du ikke har har nogen af dem, har jeg et par stykker (silver),
som du evt. kan bytte med anden kvalitets Wireless kort (porto på din
regning)

m.v.h.

Jimmi

Fra : NoOne

Dato : 31-01-05 11:15

ok .... USB klient ? ... har du et link ?

..... kan desværre ikke bytte ... da det er til et Universitet ... og
vi må ikke købe/sælge/bytte med/til private .....

RaZoR :)

Fra : Bitnissen

Dato : 31-01-05 11:44

Hej Igen

Du kan se udseendet på følgende link

http://www.ciao.co.uk/Avaya_Wireless_USB_Client_Gold__5451649

Hvis man skiller den ad - sidder der et avaya - PCMCIA kort indeni.

Ellers vil jeg tro at et lucent/orinoco baseret kort vil kunne bruges

/Jimmi

Fra : Bitnissen

Dato : 31-01-05 11:46

Dette link er bedre

http://www.digit-life.com/articles/lucentorinocousb/

Fra : Arne Keller

Dato : 31-01-05 20:17

NoOne wrote:
> [...]
> netkort som skal sættes i ap'en er ikke til at få mere !! så jeg
> tænkte på om man kan bruge andre "mærker" ...

Du kan med 99% sikkerhed bruge dette:
http://www.proxim.com/products/wifi/client/goldpccard/index.html

Alternativt kan kortet fra USB klienten eller AG1000 også anvendes.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : Gustaf Serve

Dato : 31-01-05 22:18

NoOne skrev:

>... findes der alternative netkort til en Avaya AP 3 ? ... de PCMCIA
>netkort som skal sættes i ap'en er ikke til at få mere !! så jeg
>tænkte på om man kan bruge andre "mærker" ...
>(vi snakker 11mbit)

Vi har massere af de netkort i drift, men er ved at migrere til Cisco.
Har du hårdt brug for dem, kan vi måske godt finde ud af at bytte med
nye Cisco AIR-CB21AG-E-K9 pcmcia netkort (knap 600 kr stykket).

Hvor mange har du brug for?

--
Gustaf Serve