Netværk via Firewire ?
Fra : Preben Larsen

Dato : 30-01-05 13:44

Hej
Jeg har Firewire stik på min PC Acer bærbar med et lille stik (4pol)
Hvad skal man bruge for at koble 2 maskiner sammen ?
Specielt kabel ? jeg har et 4pin kabel til VideoCamera
XP laver noget med netværk via denne port.. Men jeg har ikek fundet kablet
beskrevet..

mvh
Preben

Fra : Kim

Dato : 31-01-05 10:51

On Sun, 30 Jan 2005 13:44:05 +0100, "Preben Larsen"
<preben@larsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg har Firewire stik på min PC Acer bærbar med et lille stik (4pol)
>Hvad skal man bruge for at koble 2 maskiner sammen ?
>Specielt kabel ?

Nej, et standard Firewire kabel.

> jeg har et 4pin kabel til VideoCamera XP laver noget med netværk via denne port..
>Men jeg har ikek fundet kablet beskrevet..

Hvis PC nr. 2 er en bærbar vil kablet ( som regel ) være 4 / 4 polet.

Hvis PC nr. 2 ikke er en bærbar vil kablet ( som regel ) være 4 / 6
polet.

--
Kim