Manual
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 30-01-05 11:15

Hej.

Jeg har en E-Tech Wireless Router WLRT03.

Desværre har jeg mistet dokumentationen til den.

Er der nogen, der vil låne mig deres dokumentation til kopiering, eller
mod betaling tage kopier til mig.

Med venlig hilsen

Erik Jakobsen

Fra : Calle.

Dato : 30-01-05 11:24

Erik Jakobsen wrote:
> [...]
>
> Desværre har jeg mistet dokumentationen til den.
>
> Er der nogen, der vil låne mig deres dokumentation til kopiering,

du kan få den på hollandsk her:
http://www.e-tech.nu/GetDL.php?What=http://www.e-tech.nu/support/wireless_files/downloads/router_wireless_WLRT03_a5.zip__

--
Calle.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 30-01-05 14:05

Calle. wrote:

> du kan få den på hollandsk her:
> http://www.e-tech.nu/GetDL.php?What=http://www.e-tech.nu/support/wireless_files/downloads/router_wireless_WLRT03_a5.zip__

Tak skal du have. Jeg fandt den også der igår, men jeg kan ikke
hollandsk. Men jeg har oversat det til engelsk med et oversætterprogram,
men det var der nu ikke megen hel med.

Underligt, at E-Tech ikke har manaul på engelsk på deres hjemmeside.

Med venlig hilsen

Erik Jakobsen

Fra : Calle.

Dato : 30-01-05 17:20

Erik Jakobsen wrote:

> [...]
> oversætterprogram, men det var der nu ikke megen hel med.
>
> Underligt, at E-Tech ikke har manaul på engelsk på deres hjemmeside.

Ja, det må ikke være et særligt anerkendt firma
--
Calle.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 31-01-05 08:05

Calle. wrote:

> Ja, det må ikke være et særligt anerkendt firma

Det kunne man godt forledes til at antage at det ikke er.
Der er dog et E-Tech firma i Hadsund, hvor jeg har købt routeren.
Men derfor behøver det jo ikke at være anerkendt.