Router adresse
Fra : Henrik Mogensen

Dato : 11-01-05 08:21

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg får adgang til opsætning af min Efficient
router fra tdc. Jeg kan ikke finde adressen på routern

Mvh Henrik Mogensen

Fra : KsNa

Dato : 11-01-05 08:54

"Henrik Mogensen" <horsensmaleren@kvalitetsmaleren.FJERNDETTE.dk> skrev i en
meddelelse news:41e37e65$0$299$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Kan nogen fortælle mig hvordan jeg får adgang til opsætning af min
Efficient
> router fra tdc. Jeg kan ikke finde adressen på routern

Hvis det er en bredbånd pro. med en 5781 eller 5880 router har du ikke
adgang, kun TDC kan rette i routeren - mod betaling.
Vil du selv kunne lave dine indstillinger, må du bruge din egen router.

Mvh
Kim

Fra : Lars Møller

Dato : 11-01-05 17:59

Henrik Mogensen skrev:
> Kan nogen fortælle mig hvordan jeg får adgang til opsætning af min Efficient
> router fra tdc. Jeg kan ikke finde adressen på routern

Et godt bud, er at lave en ipconfig (jeg formoder det er på Win2K/XP)
og se på default gateway.

Mvh

Lars

Fra : David T. Metz

Dato : 03-02-05 00:51

Henrik Mogensen wrote:
> Kan nogen fortælle mig hvordan jeg får adgang til opsætning af min
> Efficient router fra tdc. Jeg kan ikke finde adressen på routern

Du har tdc bredbånd pro. Læs dine betingelser:
http://download.tdc.dk/pub/tdc/erhverv/internet/bredbaand/pdf/BB_Professionel_Teknisk_beskrivelse83349TDC.pdf

David