hjælp til selvhjælp..
Fra : Dan

Dato : 07-01-05 19:55

Nogen der kender til et link, eller en bog som omhandler netværk og
funktionen af hardware/software og andet omkring dette emne..Da jeg er
nybegynder i netværk og skal til at rode lidt med det..Det drejer sig om
adsl og deling printere og pc´ere o.a..
Hovedsagligt xp, men også win 98..Har rodet med pc i lang tid, men
netværk..der er jeg en nød..
Dan ( som ikk kan forskellen mellem en hub, switch, router osv)

Fra : Neil Southwood

Dato : 08-01-05 01:11

In news:41dedb0f$0$225$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Dan <yoink@webspeed.dk> typed: