Sende "Ctrl+alt+delete" over VNC?
Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 20:06

Kan man sende ovenstående kommando med VNC-fjernstyringsprogrammet? Er
kommet til at genstarte min maskine og skal trykke dette for at logge på
netværket!!

Kh. John

Fra : Morten Guldager

Dato : 30-12-04 20:08

2004-12-30 John Quist wrote
> Kan man sende ovenstående kommando med VNC-fjernstyringsprogrammet? Er
> kommet til at genstarte min maskine og skal trykke dette for at logge på
> netværket!!

Ja, det kan man sagtens.

Men du skal måske gøre et eller andet i klientenden, hvis dit lokale
system mener CTRL-ALT-DEL betyde rnoget spændende der også.

Selv kører jeg linux lokalt og har derfor ikke problemet.

/Morten

Fra : Mikkel

Dato : 30-12-04 20:10

Hej

Hvis du ikke har rodet alt for meget med opsætningen i VNC er standard
at man trykker på F8 og vælger på listen "send CTRL-ALT-DEL"

Mvh.
Mikkel Rømer

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 22:13

"Mikkel" <junkyard@forgetit> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvis du ikke har rodet alt for meget med opsætningen i VNC er standard
> at man trykker på F8 og vælger på listen "send CTRL-ALT-DEL"

Sådan! Thanx.

Kh. John

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 31-12-04 16:34

"John Quist" <john'snabela'quistdk> wrote in news:41d4518d$0$665$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Kan man sende ovenstående kommando med VNC-fjernstyringsprogrammet?

Jeg mener at kunne huske at det gøres med CTRL+ALT+BACKSPACE

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf