Xpress LInk Siemens
Fra : Anet

Dato : 25-12-04 21:34

jeg har denne dims på for at lave et netværk på mine stationære computere,
men den virker ikke som den plejer. Der er den knap ud for der hvor der står
SYNC som er rød og det plejer den ikke at være. Hvad er der lige gået galt
nogen der kan hjælpe mig med det?

--
Hilsen

Annette

Fra : KsNa

Dato : 25-12-04 22:43

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
står
> SYNC som er rød og det plejer den ikke at være. Hvad er der lige gået galt

Øh!

Det er et ADSL-modem du har, hvis Sync er rød har du ingen forbindelse til
internettet, om du har netværk via internettet ved jeg ikke (men kunne tyde
på det) men så er det også afbrudt.

Fejlmeld linien.

Mvh
Kim

Fra : Anet

Dato : 25-12-04 23:02

Tak det prøver jeg så. Jeg sidder her ved mit gamle hakkebræt af en bærbar
computer og prøver at finde en løsning. Heldigvis kan den gamle computer
køre via modem så nogen gange er det godt at have noget af det gamle.

--
Hilsen

Annette