Kan Dlink 804 blokere for eMule?
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-12-04 20:02

Hej

Hvordan sættes en Dlink 804 op til at blokere for emule?
Jeg har prøvet at blokke følgende porte:
4242,4661,4662,4665,4666,5242,5246,5661,5662,5665,5666
men tilsyneladende mangler jeg et eller andet for at få blokeringen
aktiveret.

Nogen der kan hjælpe?

--
mvh Uffe

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 25-12-04 22:37

Uffe Bærentsen <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev 2004-12-25:

> Hvordan sættes en Dlink 804 op til at blokere for emule?

Nu har jeg ikke lige den store erfaring med Dlink 804, men
generelt kan du ikke dæmme op for P2P på portbaseis. I værste tilfælde
bruger de fleste P2P programmer bare port80, og så er du lige vidt.

Det eneste effektive jeg har set er fake-dns, men det tvivler jeg
stærkt på at din Dlink 804 kan.

Thomas