Trådløs nætværk Hjælp
Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 21-12-04 11:14

Hej alle
Da jeg lige har fået bærbar pc med med trådløs nætvært har jeg et problem
som
jeg ikke kan finde ud af.

Hvordan printer man trædløs fra den bærbar pc. ??

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-12-04 13:21

"Hans Kurt Larsen" <hanskl@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som
> jeg ikke kan finde ud af.
>
> Hvordan printer man trædløs fra den bærbar pc. ??

Det kommer i høj grad an på hvordan din printer er koblet på netværket.
Du bliver nødt til at komme med en mere konkret beskrivelse af hvordan
det netværk er strikket sammen.
--
Peter J

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 21-12-04 13:41

> [...]
>
> Det kommer i høj grad an på hvordan din printer er koblet på netværket.
> Du bliver nødt til at komme med en mere konkret beskrivelse af hvordan

Hej Peter

Jeg har en stationær pc med printer og har nu fået en bærbar med trædløs
nætværk
og det virker perfekt men jeg vil gerne kunne printe fra den bærbar.
kan det have noget med opsætning af routeren at gøre
Jeg har ikke indstaleret printeren på den bærbar.

Venlig hilsen
Hans Kurt

( Håber du kan hjælpe mig på vej )

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-12-04 14:11

> ( Håber du kan hjælpe mig på vej )

Kan se du er godt igang med at få hjælp i trådløs-gruppen.
Så jeg overlader dig til eksperterne derovre.

Iøvrigt kunne man så måske lige få dig til at kigge lidt her:
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html
Så undgår vi at vi sidder og svarer på de samme ting
i flere forskellige grupper.
--
Peter J