Undskyld alle de dumme spørgsmål...
Fra : MRN

Dato : 17-12-04 00:41

Hej igen...

Ja i må altså undskylde alle de dumme spørgsmål:(

Men her er endnu et:
Kan man få adgang til en ftp server (Cerberus) fra Internet Explorer? Hvis
ja, hvordan?

Og hvis nej, er der så andre ftp programmer der har denne funktion?

Og google er ikke min ven idag... Jeg har søgt, men jeg synes ikke jeg kunne
finde noget...

Mange gange undskyld... :-/

MVH
MRN

(TOTAL nybegynder på ftp området...)

Fra : Jens

Dato : 17-12-04 01:14

"MRN"
<mrn_hoejtfratraeetsgroennetop.dervarengangennisse-oellebroed@sport.dk>

> Ja i må altså undskylde alle de dumme spørgsmål:(

Dumme spørgsmål findes ikke, kun tåbelige svar.

> Kan man få adgang til en ftp server (Cerberus) fra Internet Explorer? Hvis
> ja, hvordan?

feks ftp://192.168.0.100

Eller :
http://www.ctadesign.net/ftplogin.htm

Mvh Jens

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 17-12-04 08:48

> [...]
> <mrn_hoejtfratraeetsgroennetop.dervarengangennisse-oellebroed@sport.dk>

> Dumme spørgsmål findes ikke, kun tåbelige svar.

Og når man så er på ftp-serveren, så er der en "Login as..." i file menuen i
tilfælde af at man vil på som en anden bruger.

Og man kan både uploade og downloade til en FTP-server med IE. Upload klares
ved copy-paste eller ved at trække filerne over i IE.

Niels Dybdahl

Fra : JSH [9800]

Dato : 17-12-04 10:12

skrev i en meddelelse news:41c21d04$0$16222$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
>
> Og hvis nej, er der så andre ftp programmer der har denne funktion?
>
> Og google er ikke min ven idag... Jeg har søgt, men jeg synes ikke jeg

Intet problem. Dog kan/er det være nødvendigt at gå i
Funktioner->Internetindstillinger->Fanebladet Avanceret og fjerne flueben ud
for Brug passiv FTP (til kompatibilitet mellem.........)

Så virker det fint!