100 Mbit på Router
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 14-12-04 08:57

Hej,

Jeg har en tdc erhvervsløsning med speedstream 5711 (4-ports router), hvor
alle 4 porte er optaget af 3 pc'er + 1 access point og hastigheden er 10
mbit mellem mine maskiner. Hvad vil være det nemmeste / billigste for at få
plads til f.eks. 8 porte og opnå 100 mbit på LAN siden?

hilsen
Uffe

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 14-12-04 09:06

> [...]
> mbit mellem mine maskiner. Hvad vil være det nemmeste / billigste for at

> plads til f.eks. 8 porte og opnå 100 mbit på LAN siden?

Kig efter en 8 ports switch på http://edbpriser.dk

Niels Dybdahl

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 14-12-04 09:12

On Tue, 14 Dec 2004 08:56:52 +0100, "Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote:

> [...]
> mbit mellem mine maskiner. Hvad vil være det nemmeste / billigste for at få
> plads til f.eks. 8 porte og opnå 100 mbit på LAN siden?

En switch med minimum 8 porte.

-A

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-04 09:43