VCM og almindelig pc 133 ??
Fra : Ikarus

Dato : 22-05-01 01:56

Hej alle sammen .
Jeg har 256 ram Apacer pc 133 VCM og 512 MB PQI pc 133 .. men kan de køre
sammen ??
Jeg husker dengang jeg havde en Asus A7V , at der stød i manualen at man
måtte ikke have både pc 133 og VCM ram i sammen bundkort.... men nu har jeg
en Abit KT7 A .
gælger det stadig eller hvad kan jeg bare smide de to bloker i bundkort ?
Jeg vil ikke risikere at brænd bundkortet eller ram.
hvad siger i ?
takker .
Med venlig Hilsen
Alex.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 22-05-01 05:14

VCM ram er lidt specielle, mener kun de passer sammen med et VIA chipset og
kan ikke køre sammen med andre typer ram.