Hvor
Fra : elm

Dato : 03-02-05 22:06

Skal man henvende sig hvis man vil have hjælp til at kode noget php eller
asp ?
Den hjælp jeg skal have er nok ret stor da jeg ikke kender så meget til
kodning i php og asp.
Det drejer sig om at jeg har lavet en form med en masse felter der skal
udfyldes og så ville jeg så have at det skulle sendes videre til en
mailadresse, evt. først med et preview til brugeren først, jeg har hørt at
det skulle kunne virke med enten noget php eller asp.

Er der en der kan kode det ?

/elm

Fra : Jens Rosenkvist

Dato : 03-02-05 22:16

elm wrote:
> [...]
> mailadresse, evt. først med et preview til brugeren først, jeg har hørt at
> det skulle kunne virke med enten noget php eller asp.

Det er egentlig ikke så svært at lave.
Hvis du kigger her: http://www.html.dk/tutorials/ er ASP guiden rigtig
let at begynde med. Så kan du let selv lave det du efterspørger.

Fra : elm

Dato : 03-02-05 22:47

Jeg syntes bare det er så svært at få begyndt, det er lidt sort snak for
mig, osv.
Jeg kender som sagt intet til sproget, og der er en del spørgsmål der hele
tiden dukker op.

/elm

Fra : Jens Rosenkvist

Dato : 03-02-05 23:00

elm wrote:
> [...]
> mig, osv.
> Jeg kender som sagt intet til sproget, og der er en del spørgsmål der hele

Kan du html?

Jeg kunne heller intet asp, da jeg begyndte med den guide. Hvis man bare
læser den igennem fra starten er det ikke ret svært.
Det kan selvfølgelig godt være, at der er nogen der vil kode det hele
for dig, men jeg tvivler.
Der er dog altid nogen, der vil hjælpe dig her med konkrete problemer.

Og de spørgsmål der dukker op, kan du jo bare stille her. :)