Uændret URL - hvordan?
Fra : Peter [5260]

Dato : 24-01-05 17:23

Jeg er sikker på, at dette spørgsmål har været oppe før, jeg kan bare ikke
finde svaret, ejheller på Google.
Om det er den rigtige gruppe? Aner det ikke, men det er MIT bedste bud -
ellers vil jeg gerne FUT'es !

Hvis jeg på min hjemmeside kalder http://www.domæne.dk/brugeropret.asp?id=38
så vil jeg gerne have, at URL'en i adresselinien KUN viser
http://www.domæne.dk/, altså ikke "afslører" filnavne, querystrenge m.m.

Hvodden er det nu liiiige.....

På forhånd tak
--
-.-:-.-:-.-:-.-
Regards / Mvh

Fra : Casper Bang

Dato : 24-01-05 17:46

> Hvis jeg på min hjemmeside kalder
> [...]

Frames... men så skal du nok have fat i en HTML-nyhedsgruppe

Fra : JH

Dato : 25-01-05 09:13

Peter [5260] wrote:
> Hvis jeg på min hjemmeside kalder http://www.domæne.dk/brugeropret.asp?id=38
> så vil jeg gerne have, at URL'en i adresselinien KUN viser
> [...]

Frames er en mulighed, men det vil så introducere en række andre problemer.

Du kan kan også kigge på noget URL rewrite. Det kan laves på mange
måder, fx ISAPI-filter el.lign. Det er nok den 'smukkeste' løsning - i
hvert fald uden det går ud over brugervenligheden...

Jeppe

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Belial

Dato : 25-01-05 17:27