hvad betyder fejlen?
Fra : gukker

Dato : 23-01-05 17:20

Jeg har nu ad flere omgange forsøgt at uploade et billede til serveren -
det går fint med teksten (i html), men p.t. får jeg nedenstående irriterende
fejlmeddelelse,som gør at jeg ikke får ændret det fjerneste af uploadingen -
nogen forklaring?

fejlen siger:

Request object error 'ASP 0104 : 80004005'

Operation not Allowed

/Li/_includes/lib_editor.asp, line 15

Jeg har alle rettigheder til at redigere på siden.
Gukker

Fra : Casper Bang

Dato : 23-01-05 17:38

> [...]
> det går fint med teksten (i html), men p.t. får jeg nedenstående
> irriterende fejlmeddelelse,som gør at jeg ikke får ændret det fjerneste af

Prøv at give "everyone" skriveadgang til den pågældende mappe

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-01-05 13:39

gukker skrev:

> Request object error 'ASP 0104 : 80004005'
>
> Operation not Allowed
>
> /Li/_includes/lib_editor.asp, line 15

Hvordan ser din linje 15 ud?

Se evt. siden her: <http://asp-faq.dk/article/?id=41>

> Jeg har alle rettigheder til at redigere på siden.

Har asp-brugeren også det (typisk IUSR_maskinnavn)

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : gukker

Dato : 24-01-05 16:56

> Hvordan ser din linje 15 ud?

p.MsoTitle

Hvilket jo ikke siger alverden. Fortæl mig, hvor meget du vil have med for
at kunne vurdere det hele - jeg er ikke verdensmester i asp, ja, ikke en
gang mester eller noget, der ligner (selvom jeg naturligvis gerne lærer
det).

Måske kan det skyldes at hele filen er for stor? den fylder alt i alt 437 kB
?

Jeg kan tilføje, at jeg ikke har administratoradgang til serveren, hvorpå
det hele ligger, desværre!

Gukker

Fra : gukker

Dato : 24-01-05 17:31

Jeg har netop fået oplyst at fejlen skyldes at der er en grænse for
mængden af data, som kan sendes fra browseren til serveren. Grænsen skal
sættes op, for at fx et billede kan rummes - Parametren er:
AspMaxRequestEntityAllowed.

Gukker