Redirect + Information
Fra : Ryan Dahl

Dato : 17-01-05 19:43

Hej,

hvis mine brugere ryger ind på en forældet side, så smider jeg dem
videre. Det gør jeg vha. følgende:

   Response.Status = "301 Moved Permanently"
   Response.addheader "Location", NyURL
   Response.End

Meen hvis jeg nu gerne vil kende URL'en på den side der er forældet?

Hvordan smider jeg denne information videre til min NyURL, og hvordan
samler jeg den op her?

På forhånd tak.

Ryan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-01-05 22:41

Ryan Dahl skrev:

> Hvordan smider jeg denne information videre til min NyURL,

Via querystring (eller evt. via session).

> og hvordan samler jeg den op her?

Med en servervariabel - fx PATH_INFO eller måske bare SCRIPT_NAME.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ryan Dahl

Dato : 18-01-05 13:54

On Mon, 17 Jan 2005 22:41:07 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Via querystring (eller evt. via session).

Selvfølgelig!

Takker
Ryan