Udkommentering
Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 14-01-05 22:12

Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan udkommentere en blok i
VBsript?

I Pascal, Delphi, C, C++, CBuilder, JavaScript, CSS og mig bekendt
også i Java kan man udkommentere en del af koden såden her.

/*
function foo()
{
kaslsfsdsaslsssdss //Sorry where a bit drunk last night.
}
*/

Jeg har bladret rundt på MSDN i et par timer uden at finde et svar.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : FFunky

Dato : 14-01-05 22:56

"Johnny Winther Ronnenberg
> Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan udkommentere en blok i
> VBsript?
>

> Med venlig hilsen
> Johnny Winther Ronnenberg

Du kan kun gøre det en linie ad gangen ved at sætte apostrof (') foran

if dettersandt then
' Udføres hvis sandt

Tom Jensen

Læs mere om databaser og asp her: