Administration af cookies..
Fra : Mikkel Sandø Larsen

Dato : 03-01-05 02:25

Hej.
Jeg skal have lavet et system til at administrere cookies på en
computer. Målet er at man fra siden skal kunne oprette og slette
bestemte cookies (evt. også redigere dem).

Men jeg må desværre indrømme at jeg ikke ved hvordan man sletter
en cookie (eller om det overhovedet er muligt..)

Hilsen Mikkel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Casper Bang

Dato : 03-01-05 13:16

> [...]
>
> Men jeg må desværre indrømme at jeg ikke ved hvordan man sletter
> en cookie (eller om det overhovedet er muligt..)

Det burde være muligt - men det hører ikke til i gruppen her :)
Prøv en ASP eller PHP gruppe i stedet.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-01-05 15:11

Casper Bang wrote:

> Det burde være muligt - men det hører ikke til i gruppen her :)
> Prøv en ASP eller PHP gruppe i stedet.

Er denne gruppe da ikke en asp-gruppe? ;)

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Casper Bang

Dato : 03-01-05 15:44

> Er denne gruppe da ikke en asp-gruppe? ;)

Hehe, ja - slettede mit indlæg da jeg opdagede fejlen... troede vi var i
databasegruppen :)

Anyway, løsningen er vel noget ala

for each item in request.cookes
response.cookies(item) = ""
next

så nulstiller du alle cookies dit domæne har sat.