Cdonts: delivery to the remote domain 'hot~
Fra : Adam Gade Ellesøe

Dato : 30-12-04 15:14

Jeg har brugt cdonts på min side uden problemer, men så
installerede jeg mailenable - og var så nødt til at stoppe min
virtuelle smtp i iis. Nu har jeg så fjernet mailenable og startet
min virtuelle smtp igen, men.. Nu havner alle mine mail i Queue
og i badmail ses en forklaring ala..
Unable to deliver this message because the follow error was
encountered: "This message is a delivery status notification that
cannot be delivered.".

The specific error code was 0xC00402C7.

The message sender was <>.

Event loggen skriver..
Message delivery to the remote domain 'hotmail.com' failed for
the following reason: The remote server did not respond to a
connection attempt.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne