inkluder side
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 22:47

Jeg har fundet et script, der kan vise antal online på min side. Dette
kræver dog, at jeg ændrer alle mine sider fra .shtml til .asp

Men kan jeg stadig benytte mig af funktionen

<!--#include file="incl/menu.html"-->

når mine sider ender med .asp i stedet for .shtml

Med venlig hilsen

Michael Sørensen

Fra : Kasper Christensen

Dato : 29-12-04 23:35

Michael Sørensen wrote:

> [...]
>
> Men kan jeg stadig benytte mig af funktionen
>
> <!--#include file="incl/menu.html"-->
>
> når mine sider ender med .asp i stedet for .shtml

Hej Michael

Lige at se for mig, er der ingen problemer, andet end at dit webhotel så
lige pludselig skal understøtte asp.

--

Multimediedesigner
Kasper Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 00:30

"Kasper Christensen" <"news"@\"FJERN123\"kasperc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Michael
>
> Lige at se for mig, er der ingen problemer, andet end at dit webhotel så
> lige pludselig skal understøtte asp.

Tak for svaret.

Mit webhotel understøtter asp, jeg var blot i tvivl om det var samme kode,
som jeg kunne bruge. Altså <!--#include file="incl/menu.html"--> når det
drejer sig om .asp i stedet for .shtml

I en eller anden tutorial om ssi havde jeg nemlig læst, at efternavnet på
mine sider *skulle* hedde .shtml for at kunne inkludere med denne kode,
hvorfor jeg kom i tvivl.

/Michael Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-12-04 15:57

Michael Sørensen wrote:

> I en eller anden tutorial om ssi havde jeg nemlig læst, at
> efternavnet på mine sider *skulle* hedde .shtml for at kunne
> inkludere med denne kode, hvorfor jeg kom i tvivl.

Det er også rigtigt, for så vidt, at man bare har html-filer.

Men det er fuldt ud lige så gyldigt med asp. Og som Kasper skrev, er
include-syntaxen præcis den samme. Det er kun ved php, at syntaxen er
anderledes.

http://hjemmesideskolen.dk/html/incl.asp

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 18:21

> [...]
>
> Men det er fuldt ud lige så gyldigt med asp. Og som Kasper skrev, er
> include-syntaxen præcis den samme. Det er kun ved php, at syntaxen er

Endnu engang tak for svar