input skema online
Fra : ole

Dato : 27-12-04 15:21

Jeg blev rådet til, at fremsætte spørgsmålet hér.
Jeg vil håbe at der er nogen der kan (og vil) hjælpe mig.
"Hjemmesideskolen.dk" siger tilsyneladende iokke noget om det.
Eller også er det godt gemt.

Venlig hilsen Ole Rosted

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 28-12-04 21:10

"ole" <olerosted@c.dk> wrote in message
> Jeg blev rådet til, at fremsætte spørgsmålet hér.

Det kan du sagtens gøre via. en mailkomponent på serveren, samt lidt asp
kode til at samle data op og putte dem i mailen.

Du skriver ikke hvad du har brug for af hjælp, så det er svært for os at
give dig råd og vejledning.

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.