Sikkerhedskopi
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 22:56

Hej

Jeg har en række acces databaser i et katalog der hedder "fpdb"
Kan det ikke lade sig gøre at kopiere dem til et andet katalog f.eks.
"backup"
Selvfølgelig kan det gøres i FP, men jeg vil gerne lave det sådan at
brugeren af siden, selv kan gøre det.

God jul
Gert Simonsen

Fra : terje

Dato : 23-12-04 23:38

Gert Simonsen wrote:
> [...]
> "backup"
> Selvfølgelig kan det gøres i FP, men jeg vil gerne lave det sådan at

Jeg ville benyttet FileSystemObject. Se nærmere om copy-metodene her:
http://tinyurl.com/6wkyy

terje

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 11:05

> Jeg ville benyttet FileSystemObject. Se nærmere om copy-metodene her:
> http://tinyurl.com/6wkyy
>
> terje
Hej

Hmmmm..... jeg har kigget på den pågældende side. (engelsk er desværre ikke
min stærke side)
Men jeg har lidt svært ved at forstår principperne i FileSystemObject...?
Hvis jeg indsætter denne linje:
FileSystemObject.CopyFile "c:\fpdb\*.mdb", "c:\sikkerhed\"
får jeg fejlen:
Microsoft VBScript runtime error '800a01a8'
Object required: ''

Skal der ikke noget mere kodning til?

Hilsen
Gert Simonsen

Fra : terje

Dato : 27-12-04 13:48

Gert Simonsen wrote:

> [...]
> FileSystemObject.CopyFile "c:\fpdb\*.mdb", "c:\sikkerhed\"
> får jeg fejlen:
> Microsoft VBScript runtime error '800a01a8'

Jo. Se her for kode eksempler:
http://www.w3schools.com/asp/asp_ref_filesystem.asp

terje

Fra : Ukendt