Update Mysql og asp
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 23-12-04 22:49

Hej!

Jeg har en form hvor brugernes data kommer frem i når de logger ind og form
er udfyldt med navn osv. så vil jeg lave det sådan at hvis en bruger skifter
email så skulle vedkommende bare slette den i formen og skrive en ny og
klikke på en gem knap som laver en update af brugerens data men jeg kan kun
få lov til at opdaterer med et eller to tegn af gangen! har prøvet alt hvad
min lille hjerne råder over men får en fejl.
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21'
Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status
value, if available. No work was done.

og den fejl kommer ikke hvis jeg sletter alt i et felt eller kun skriver et
bogstav ind i et felt af gangen og update'er i mysql. Her under er min
Update query

strAdminKode = Replace(Request.Form("AdminKode"),"'","''")
stradminpass = Replace(Request.Form("adminpass"),"'","''")
strlevel = Replace(Request.Form("level"),"'","''")
strfnavn = Replace(Request.Form("fornavn"),"'","''")
streftern = Replace(Request.Form("efternavn"),"'","''")
stremail = Replace(Request.Form("email"),"'","''")
strWeb = Replace(Request.Form("web"),"'","''")

Set rslink = Server.CreateObject("ADODB.RecordSet")
rslink.Open "codrive", strdb, adOpenForwardOnly, adLockOptimistic,
adCmdTable

rslink.Filter = "AdminID = " & Request.Form("AdminID")
rslink("AdminID") = Request.Form("AdminID")
rslink("Adminkode") = strAdminKode
rslink("AdminPass") = stradminpass
rslink("Level") = strlevel
rslink("ForNavn") = strfnavn