Nogen der har fået Snitz forum til at fung~
Fra : Thomas VJ

Dato : 20-12-04 15:41

Hejsa,

Jeg ved stort set intet om .ASP men havde indtrykket af at Snitz forum (
http://forum.snitz.com )skulle kunne køre på en .ASP baseret server med
MySQL.
Min webside er hostet hos www.b-one.net og jeg vil gerne vide om der er
nogle her i dette forum der har fået Snitz's forum til at spille på b-one's
server. Teknologierne de bruger hos b-one skulle for .ASP's vedkommende være
fra Sun Microsystems ( http://wwws.sun.com/software/chilisoft/ ) og MySQL
skulle være version 4.0.22.
Når jeg benytter phpMyAdmin kan jeg se at tabellerne er oprettet i
databasen, men jeg får denne fejl når jeg prøver at tilgå forummet:
http://dykkerteori.dk/forum/default.asp

Kan det overhovedet lade sig gøre at køre Snitz's forum på b-one's server og
i så fald, er der en eller flere der vil løfte sløret for hvordan?

På forhånd tak.

mvh
Thomas

ps. håber dette er den rette gruppe. Ellers vil jeg værdsætte en
henvisning...

Fra : Birger

Dato : 20-12-04 17:41

Function TopSQL(strSQL, lngRecords)
if ucase(left(strSQL,7)) = "SELECT " then
select case strDBType
case "sqlserver"
TopSQL = "SET ROWCOUNT " & lngRecords & vbNewLine & strSQL & vbNewLine &
"SET ROWCOUNT 0"
case "access"
TopSQL = "SELECT TOP " & lngRecords & mid(strSQL,7)
case "mysql"
if instr(strSQL,";") > 0 then
pp=Instr(strSQL, ";")
strSQL1 = Mid(strSQL, 1, pp-1)
// strSQL2 = Mid(strSQL, InstrRev(strSQL, ";"))
strSQL2 = Mid(strSQL, pp+1)
TopSQL = strSQL1 & " LIMIT " & lngRecords & strSQL2
else
TopSQL = strSQL & " LIMIT " & lngRecords
end if
end select
else
TopSQL = strSQL