Adskille to forskellige hjemmesider
Fra : og

Dato : 10-02-05 18:00

Jeg har min egen hjemmeside liggende, og skal nu have lavet en mere,til et
andet domæne, har lavet index filen, men ved upload til webhotel roder Front
Page mig egen side sammen med den nye, hvordan holder man dem adskilt. På
forhånd tak. Ove

Fra : michael raunholt

Dato : 11-02-05 09:30

Hej Ove
Jeg tror du har lavet en ny side, i den samme
mappe som den anden.
Du kan nemmest se det i stifinder. Der skal der
være en mappe til hver hjemmeside. Du kan snyde
"det må man ellers ikke i frontpage" i stifinder
kopierer du din hjemmeside til en mappe med et andet
navn. Så arbejder du bare videre med det du har lavet,
i frontpage.

Fra : En kvinde

Dato : 11-02-05 11:32

> [...]
> andet domæne, har lavet index filen, men ved upload til webhotel roder
> Front Page mig egen side sammen med den nye, hvordan holder man dem

Hej Ove

Prøv at uploade til dit nye domaine, istedet for der hvor du har det gamle
liggende.

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 01:51

"og" <og@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet domæne, har lavet index filen, men ved upload til webhotel roder
> Front Page mig egen side sammen med den nye, hvordan holder man dem

Det er næppe FrontPage, der på eget initiativ roder noget som helst sammen.
Måske du burde være mere opmærksom hvor du uploader den nye side.

mvh
Ulrik