Formular til gæstebog virker ikke.
Fra : Søren

Dato : 10-02-05 12:40

I forbindelse med en formular til en "gæstebog" til en hjemmeside kan jeg
ikke få den til at virke. Når man har udfyldt formularen og skal sende den
viser den "siden kan ikke vises". Hvad er der galt ?

Med venlig hilsen,
Søren

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 10-02-05 14:13

> I forbindelse med en formular til en "gæstebog" til en hjemmeside kan jeg
> ikke få den til at virke. Når man har udfyldt formularen og skal sende den
> viser den "siden kan ikke vises". Hvad er der galt ?

Send et link så er det nemmere at hjælpe.
Er din formular et ASP script eller?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Søren

Dato : 10-02-05 14:30

"Jørgen Graae Jensen" <jona@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Send et link så er det nemmere at hjælpe.
> Er din formular et ASP script eller?

Jeg kan ikke sige dig, hvad den hedder, men den er standard i Front Page.

M.v.h. Søren

Fra : Søren

Dato : 10-02-05 16:07

"Søren" <olivera8887FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jørgen Graae Jensen" <jona@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke sige dig, hvad den hedder, men den er standard i Front Page.
>
> M.v.h. Søren

Efter det jeg har fået at vide af andre, så skal der være en side i
forbindelse med formularen. Når jeg sender til min vens formular (gæstebog)
får jeg en meddelelse om at den takker for mailen. Hvordan får man den side
ind, og i hvilken forbindelse skal den sidde ?

M.v.h. Søren

Fra : Søren

Dato : 10-02-05 17:15

Efter de sidste oplysninger, som jeg har fået er der ikke lavet en speciel
side i forbindelse med formularen. Der er åbenbart en manglende
kommunikation mellem det at man trykker på "send formular" og så det der
vises umiddelbart derefter, som kvitterer for den udfyldte formular.

M.v.h. Søren

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-02-05 20:40

Søren skrev:
> [...]
> kommunikation mellem det at man trykker på "send formular" og så det der
> vises umiddelbart derefter, som kvitterer for den udfyldte formular.

Det er stadig ikke nemt at komme med et bud på hvad der er galt
så længe du ikke sender et link til din side.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Søren

Dato : 11-02-05 22:27

Her er det http://home1.stofanet.dk/tanker/gaestebog.html

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-02-05 07:45

Søren skrev:

> [...]
Når der bliver trykket send bliver jeg sendt til en side som ikke
findes.
Den hedder _derived/nortbots.htm
Har du ikke en mappe der hedder _derived hvor der ligger en side
i som hedder nortbots.htm

--
MVH Lars

Fra : Søren

Dato : 12-02-05 12:27

> Når der bliver trykket send bliver jeg sendt til en side som ikke findes.
> Den hedder _derived/nortbots.htm
> Har du ikke en mappe der hedder _derived hvor der ligger en side i som
> hedder nortbots.htm

Nej, det har jeg ikke, og hvor skal denne mappe i givet fald placeres. Hvor
skal jeg ind og foretage ændringer ? I øvrigt tak for dine oplysninger.

M.v.h. Søren

Fra : Søren

Dato : 12-02-05 12:58

> [...]
>
> Nej, det har jeg ikke, og hvor skal denne mappe i givet fald placeres.
> Hvor skal jeg ind og foretage ændringer ? I øvrigt tak for dine

Hvad er i øvrigt serverudvidelser. I side til formular henvises, der til
www.microsoft.com/frontpage/wpp/serk. Hvar er det for noget ?

M.v.h. Søren

Fra : NS-Genie©

Dato : 03-03-05 23:57

> "Søren" <olivera8887FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er i øvrigt serverudvidelser. I side til formular henvises, der til
> [...]

Du skal oprette siden direkte på dit online websted, så virker det, hvis
webstedet ellers understøtter sharepoint eller frontpage serverudvidelse.

-Thomas