Templates til Frontpage
Fra : Brian Jensen

Dato : 06-02-05 21:55

Hej

Jeg har fået nogle templates til FP indeholdende en stort set komplet
opbygget hjemmeside, således at jeg egentlig kun skal redigere tekst og
billeder.
Nu er det således at i den menustruktur der er lavet i template vil jeg
gerne ændre farver på menuen.

Kan man redigere i sådanne templates med FP, eller skal man bruge et
eksternt stykke software ?

Mvh,

Brian

Fra : preben nielsen

Dato : 07-02-05 07:02

"Brian Jensen" <kebo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil jeg gerne ændre farver på menuen.
>
> Kan man redigere i sådanne templates med FP, eller skal man

Hvis der er en .dwt fil, så er det den du skal redigere i.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Brian Jensen