Søgefunktionen i FP, kan den tilrettes
Fra : Poul

Dato : 05-02-05 08:44

Jeg har indsat en søgefunktion på www.fnuggimand.dk og den virker
upåklagelig. Er det muligt, at gå ind og rette i fonde og oversætte den
engelske tekst til Dansk?

Hvis den kan, hvor retter jeg?

Med venlig hilsen

Poul
pss@fnuggimand.dk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Poul

Dato : 08-02-05 03:37

UPS!

Det var vist et "for meget" begynder spørgsmål, siden der ikke er hjælp at
hente.

Med venlig hilsen

Poul

Fra : preben nielsen

Dato : 08-02-05 07:15

"Poul" <pss@mail.dk> skrev i en meddelelse
> UPS!
>
> Det var vist et "for meget" begynder spørgsmål, siden der ikke
> er hjælp at
> hente.

Jeg fatter slet ikke spørgsmålet ! Hvis jeg går ind på
http://www.fnuggimand.dk/sogeside.htm så ER den på dansk !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 23:29

> [...]
> Jeg har indsat en søgefunktion på www.fnuggimand.dk og den virker
> upåklagelig. Er det muligt, at gå ind og rette i fonde og oversætte den

Den engelske tekst der dukker op sammen med resultaterne er serverens sprog,
så det er dit webhotel du skal have fat i. Man kan til en Windows server
hente en dansk sprogpakke gratis hos Microsoft.

mvh
Ulrik

Fra : S. larsen

Dato : 11-02-05 13:35

> [...]
>
> Poul
> pss@fnuggimand.dk

> Den har indtil videre sparet mig for at få 19 spam-mails.

Hej Poul.

Den med engelsk kontra dansk burde du kunne rette ved at sætte følgen
meta-tag ind i Head.

Skriftyper mv. kan du rette i formularen ved at gå ind under skriftype. Prøv
f.eks enten at højreklikke eller vælg indstillinger. Kan ikke lige huske
hvilken en det er.

Håber det løser dit problem

Mvh.

Søren

http://stass.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 01:46

"S. larsen" <info@stass.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skriftyper mv. kan du rette i formularen ved at gå ind under skriftype.
> Prøv f.eks enten at højreklikke eller vælg indstillinger. Kan ikke lige

Det lyder besnærende at kunne rette den engelske følgetekst til
søgeresultaterne i meta tags, men det virker desværre ikke. Teksten kommer
fra serveren og den lader sig ikke påvirke af metatags.

mvh
Ulrik

Fra : S. larsen

Dato : 14-02-05 09:52

"Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> søgeresultaterne i meta tags, men det virker desværre ikke. Teksten kommer
> fra serveren og den lader sig ikke påvirke af metatags.

Ja, du har selvfølgelig ret, der sov jeg; men mon ikke også de fleste danske
udbydere kører med en dansk opsætning. Det jeg tænkte på var at f.eks
datoformatet vises på engelsk/amerikansk måde og dette kan du rette med
ovenstående metatags, altså fra. 02/21/2005 til 21.02.2005. Den metode har
jeg selv brugt, i en gæstebog f.eks.

Søren