Centrering
Fra : preben nielsen

Dato : 04-02-05 22:52

Jeg er 2. dags bruger af Frontpage 2003 og skal lave et lille
website på 5-10 sider.....

For at sikre konsistent layout har lavet en dynamisk webskabelon
med baggrund samt flere lag samlet indeni et "masterlag". Det
virker fint, men mit masterlag er kun ca. 700 pixels bredt, så jeg
vil gerne have det centreret på siden. Jeg kan tilsyneladende kun
vælge absolutte koordinater til laget !? Jeg har forsøgt at lave
lagene inden i en tabel som var centreret, men heller ikke det gav
det rigtige resultat.

Hvad er den rette måde at gøre det på ?

Tak.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 23:24

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til laget !? Jeg har forsøgt at lave lagene inden i en tabel som var
> centreret, men heller ikke det gav det rigtige resultat.

Prøv om du kan "hegne" hele siden ind i en div. Lige efter <body> tagget
indsætter du <div align="center"> og lige før </body> tagget indsætter du

mvh
Ulrik