Erstatning af side
Fra : Foco

Dato : 03-02-05 21:58

Hejsa

Er det i FP teknisk muligt på et bestemt tidspunkt at erstatte en side med
en anden.
Eks. fra 1/2 - 1/3 vises side 1
fra 1/3 - 1/4 vises side 2
fra 1/4 - 1/5 vises side 3
o.s.v

--
Med Vandre Hilsen

Bjarne

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 04-02-05 09:18

"Foco" <ringgaardfoco@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er det i FP teknisk muligt på et bestemt tidspunkt at erstatte en side med
> en anden.
> Eks. fra 1/2 - 1/3 vises side 1
> fra 1/3 - 1/4 vises side 2
> fra 1/4 - 1/5 vises side 3
> o.s.v
>
> --
> Med Vandre Hilsen
>
> Bjarne

Hej Bjarne

Indsæt>webkomponent>Medtaget indhold>Side baseret på tidsplan

Mvh
Charlotte

Fra : Foco

Dato : 05-02-05 20:06

"Charlotte Eglin" <mail@candour.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Bjarne
>
> Indsæt>webkomponent>Medtaget indhold>Side baseret på tidsplan
>
> Mvh
> Charlotte

Hejsa Charlotte

Det regnede jeg også med. Men på denne måde udskifter den ikke eks. side 1
med side 2, men inkluderer side 2 sammen med side 1.

MVH

Bjarne

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 06-02-05 16:54

> [...]
1
> med side 2, men inkluderer side 2 sammen med side 1.

Nej - men så laver du jo bare en tom side 1 og inkluderer i denne, ikk'?

Mvh Charlotte

Fra : Foco

Dato : 06-02-05 21:49

Hejsa Charlotte

side
> 1

> Nej - men så laver du jo bare en tom side 1 og inkluderer i denne, ikk'?
>

> Mvh Charlotte

Hejsa Charlotte

Jow

Mvh