gæstebog i FP
Fra : Stig Borgstrøm

Dato : 03-02-05 07:55

Jeg har lavet en gæstebog i FP (den af FP færdiglavede),og er nogenlunde
tilfreds.

Men jeg ville nu gerne have den nyeste hilsen til at stå øverst, og ikke som
nu bagerst.
Og skal jeg være helt krakilsk ville jeg gerne have at:

Time:

Remote User:
Kommentarer
var mindre fremherskende. Er alt dette muligt.

venlig hilsen
Stig

www.rokkeriget.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-02-05 20:18

Det vælger du når du laver den.

Fra : J.K.

Dato : 04-02-05 18:41

Hej

Ja det er lige det der er problemet. Har nemlig valgt forkert. Hvor ændrer
jeg det nu.

--
Hilsen
J.K.

Fra : Niels Larsen-Ledet

Dato : 09-04-05 11:06

Stig Borgstrøm wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Remote User:
> Kommentarer
> var mindre fremherskende. Er alt dette muligt.

Du kan ændre rækkefølgen af indlæggene ved at gøre følgende i Frontpage:

Sæt markøren i formularen > Højreklik > Vælg "Indstillinger for formular > Vælg
"Indstillinger" > Fjern vingen i "Nyeste resultater sidst" (den øverste er
sikkert nok) > Klik OK > Klik OK

"Remote User:" kan (vist) kun fjernes direkte i HTML-koden. Det kan gøres
generelt for kommende indlæg (så vidt jeg husker gøres det i formularen), og det
kan gøres for de gamle indlæg ved at redigere i den skjulte fil guestlog.htm

Jeg har selv foreløbig forgæves forsøgt at få Date og Time til at stå i én
linje.

/Niels

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne