Opløsning
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 03-02-05 01:51

Hej igen

Hmm... hvad er mon den mest alminelige opløsning idag? 1024x768 ???

Ja, det var fordi jeg var ved at lave noget table, og det så ret fjollet ud,
indtil jeg satte bredden til 980. jeg kører selv med 1024x768...

Men hvad sker der egentligt når andre vil se!!! hvad gør i andre?

Mvh
JR

Fra : Ole

Dato : 03-02-05 13:36

1024x768
er vel efterhånden standard.

Ole

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-02-05 20:23

Vi andre husker på at den opløsning folk har, har meget lidt at gøre
med browservinduets størrelse. De fleste med en opløsning over 800x600
kører ikke med maksimeret browser.
Desuden er der så de folk som vælger at have deres favoritter eller
andet åbent i siden af browseren.