Destinationsrammer for hyperlinks
Fra : Christian Brogner

Dato : 02-02-05 14:25

Heysa.

Er ved at lave en side med frames, og har problemer med
hyperlinks.
Selvom jeg angiver en destinationsramme, bliver linket stadig
åbnet i den aktive ramme.

Hvordan afhjælper jeg det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-02-05 15:20

Christian Brogner skrev:

>Selvom jeg angiver en destinationsramme, bliver linket stadig
>åbnet i den aktive ramme.

Kom med et link til siden ellers er det meget svært at svare på.

Husk, at der forskel på store og små bogstaver på serveren.
--
Knud

Fra : Christian Brogner

Dato : 02-02-05 16:40

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> ".. Kom med et link til siden ellers er det meget svært at
svare på.
> Husk, at der forskel på store og små bogstaver på serveren..:"

Okay. Sitet er www.djchrisb.dk... Det er de tre links på
bundlinjen, som volder mig besvær.

www.djchrisb.dk

Fra : Falcon