vandmærke
Fra : Susanne Kristensen

Dato : 01-02-05 00:58

Hey.
Er der nogle som kan hjælpe mig med at få lavet et vandmærke i
frontpage 2003
jeg har lavet et i word, men kan ikke finde ud af at lave det om
så jeg kan overføre det til frontpage..
jeg er ikke til teknisk sprog.
da min hjemmeside er selvlært.
og hvor kan jeg lave htm koder og overføre det f.eks til clip art
så jeg kan få mit logo som vandmærke.
hvis det er en længere forklaring på det .så please skriv til mig
på min e-mail...info@solblomst.dk
på forhånd tak

Susanne
www.solblomst.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Gevaldi

Dato : 01-02-05 08:38

Susanne Kristensen skriblede:
> [...]
> så jeg kan få mit logo som vandmærke.
> hvis det er en længere forklaring på det .så please skriv til mig

I Frontpage er det såre simpelt:
Egenskaber for side og fanebladet Baggrund
hvor du så specificerer baggrundsbillede som
vandmærke.

--
/Gevaldi

Fra : Susanne Kristensen

Dato : 01-02-05 22:24

Hey igen.

mange tak for svar..

jeg har fået løst mit problem..

som det kan ses på min side www.solblomst.dk

tak for hjælpen til jer der skrev til mig..

omkring vandmærke i frontpage.

hygge
Susanne