Automatisk "sidst opdateret" dato i FP
Fra : Morten Kvist

Dato : 31-01-05 18:14

Hej

Er det muligt i frontpage, at lave det sådan, at den selv skriver sidst
opdateret datoen på sitet.
Sådan at når jeg bare laver en lille småændring på hjemmesiden, så ændre
frontpage automatisk "opdatere d. dd/mm - yy" til den aktuelle dato. I
stedet for at jeg selv skal ændre det.?

Fra : Viggo

Dato : 31-01-05 18:33

"Morten Kvist" <mortenfjern@tjahh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sådan at når jeg bare laver en lille småændring på hjemmesiden, så ændre
> frontpage automatisk "opdatere d. dd/mm - yy" til den aktuelle dato. I

Indsæt / Dato og klokkeslæt - såre simpelt-
--

Vh
Viggo

Fra : Viggo

Dato : 31-01-05 19:27

> Indsæt / Dato og klokkeslæt - såre simpelt-
> --
>
> Vh
> Viggo
> Slet "fjern" fra adressen

Det er altså i FP 2003. Før havde jeg 98, hvor det var noget lignende. Der
var dog den lille fejl i 98, at hvis der kun var ændret et link eller farve
m.m. ændrede datoen sig ikke - der skulle ændres tekst, men det kunne klares
ved et tilfældigt sted at skrive et tilfældigt bogstav og slette det igen -
så skiftede datoen.
--

Vh
Viggo