billedgalleri fungere ikke
Fra : Bjarne Andersen

Dato : 31-01-05 11:35

http://www.esbjergjernbaneorkester.dk/Nytaarskoncert2005.htm
Jeg har fået problemer med at uploade galleri - jeg har tidligere
lavet galleri uden problemer. Fremgangsmåden mener jeg er den
samme men billederne vises ikke på siten. Siden fungere som den
skal på min maskine men det er kun skabelonen der kan ses på
nettet. Jeg har kontrolleret at alle billederne ligger der - men
i forhold til tidligere har jeg fundet 3 ændringer -i mappen
"_vti_cnf" mangler siden nytaarskoncert2005.htm og i mappen
"image/nytaarskoncert2005" mangler en filerne "_vti_cnf" og
"thrumbs.db" Jeg håber meget at I kan hjælpe.

mvh Bjarne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Gevaldi

Dato : 31-01-05 12:15

Bjarne Andersen skriblede:
> [...]
> "image/nytaarskoncert2005" mangler en filerne "_vti_cnf" og
> "thrumbs.db" Jeg håber meget at I kan hjælpe.

Måske fordi der er å i filnavnene:
Nytårskoncert%202005%20006.jpg

--
/Gevaldi