Søgemaskine
Fra : K. Aggerholm

Dato : 24-01-05 08:37

Hvordan indsætter man en søgemaskine, således ved at skrive en
ord kan få hjemmesiden til at finde de sider med det søgte ord ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jfo

Dato : 24-01-05 10:34

"K. Aggerholm" <aggerholm@adslhome.dk> wrote in message
> Hvordan indsætter man en søgemaskine, således ved at skrive en
> ord kan få hjemmesiden til at finde de sider med det søgte ord ?

Om der er noget indbygget i Frontpage til dette ved jeg ikke. Tror det ikke.

Men Google kan hjælpe med en søgeboks der som default søger på dit domæne.

Læs mere her:
https://www.google.com/adsense/default?destination=%2Fadsense%2Freports-payment&s=h5b7e-xYnIg

Mvh. Jfo

Fra : Viggo

Dato : 24-01-05 12:39

Jeg har gode erfaringer med http://www.picosearch.com/
--

Vh
Viggo

Fra : gukker

Dato : 24-01-05 16:38

Kræver Frontpage extensions - og at udbyderen i øvrigt tillader det (kan
være en hård belastning for CPU'en)
Findes i FP2000, 2002 og 2003 - hvilken version har du?

Gukker

Fra : K. Aggerholm

Dato : 25-01-05 10:59

Jeg har FP 2003, så det burde kunne lade sig gøre her

Venlig hilsen

K. Aggerholm

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 25-01-05 14:03

"K. Aggerholm" <aggerholm@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan indsætter man en søgemaskine, således ved at skrive en
> ord kan få hjemmesiden til at finde de sider med det søgte ord ?

Menuen Indsæt - webkomponent - websøgning

Mvh
Charlotte Eglin