Antal sider i Frontpage 2003
Fra : K. Aggerholm

Dato : 21-01-05 14:21

Er der mon nogen af jer, der ved hvor mange sider en hjemmeside
kan rumme hvis den er lavet i Frontpage 2003 ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Falcon

Dato : 21-01-05 15:25

> Er der mon nogen af jer, der ved hvor mange sider en hjemmeside
> kan rumme hvis den er lavet i Frontpage 2003 ?

Det er ikke programmet der bestemmer antallet af sider, men der
imod pladsen på dit web-hotel.

En typisk hjemmeside med et jpg-billede fylder ca 0,01 - 0,1 Mb
så hvis du har et web-hotel på 10 Mb, kan du have 10.000 - 1.000
sider.

Har du en database tilknyttet dine hjemmesider reduceres antallet
af sider ganske betragtelig, det samme sker, hvis du bruger store
billeder.

-/ Falcon

Fra : En kvinde

Dato : 21-01-05 15:29

"K. Aggerholm" <aggerholm@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Er der mon nogen af jer, der ved hvor mange sider en hjemmeside
> kan rumme hvis den er lavet i Frontpage 2003 ?

Det er vist uden ende - jeg har et par hundrede sider på en af mine...