Sider lavet med frontpage
Fra : Tuesen v/København

Dato : 20-01-05 12:49

Kan nogen give nogle links til sider der er lavet med frontpage ?

Fra : S. larsen

Dato : 20-01-05 13:25

"Tuesen v/København" <maxpost@gmail.comNOTVALID> skrev i en meddelelse
> Kan nogen give nogle links til sider der er lavet med frontpage ?

Ja, jeg har da en, der lavet helt og holdent med Fp.
En af grundene hertil, ar at så kan hele familien faktisk deltage. Man kan
ikke forlange af ens børn at de skal kunne kode, men måske det vil komme hen
af vejen, jeg selv gider ikke, for livet er andet end koder. Fp opfylder de
krav vi har. En ting vi dog arbejder med, lidt i det skjulte endnu, er at
bruge mere css, så siderne også kan validere, men alt godt tager tid.

http://stass.dk

Søren

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 20-01-05 17:47

"Tuesen v/København" <maxpost@gmail.comNOTVALID> skrev i en meddelelse
> Kan nogen give nogle links til sider der er lavet med frontpage ?

Hej Tuesen

Ja, du må da gerne kigge forbi på følgende sider, som jeg har lavet:

www.candour.dk
www.kennel-silverblue.dk
www.spaniel-klubben.dk
www.jp-easyfoto.dk
www.spanielklubben-nordjylland.dk
www.stardew.dk
http://hjem.get2net.dk/anibell

Mvh
Charlotte

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 20-01-05 21:41

Her er vores:

www.pernille-kennet.dk men vi har lidt problemer med at uploade med FP2003.

Kennet

Fra : Inger Helene Falch-J~

Dato : 21-01-05 09:19

Tuesen v/København wrote:
> Kan nogen give nogle links til sider der er lavet med frontpage ?

Denne er ikke min, men den er meget bra
(til å være laget med Frontpage, og koden burde
vært "rengjort"...)
og hunden er kjempesøt!.
Jeg regner med at forfatterne ikke har noe imot
litt ekstra besøk:
http://www.hoeythomsen.dk/

--
Inger Helene Falch-Jacobsen
http://home.no.net/ingernet/

Fra : Anne Marie

Dato : 22-02-05 20:15

Hej.

Nej - i kan tro vi ikke har noget imod besøg!! Er tværtimod meget glade og
stolte over anbefalingen )) Så tak for det

Mange hilsener fra
Anne Marie Høy Thomsen

www.hoeythomsen.dk

Fra : Jane K.

Dato : 09-02-05 17:39

hejsa

Jeg har også gang i et par stykker lavet i frontpage
med lidt java indput.

www.kneis.dk
www.mc-onsdagsklubben.dk
www.team6gear.dk