tabeller og tekst
Fra : En kvinde

Dato : 19-01-05 12:16

Er det muligt at få teksten til at flyde rundt om en tabel,( ligesom man kan
med et billede), istedet for at teksten starter under tabellen ?

Hmm... kommunikation er skisme svært - håber nogen forstår hvad jeg gerne
vil

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-01-05 15:26

En kvinde skrev:

>Er det muligt at få teksten til at flyde rundt om en tabel,( ligesom man kan
>med et billede), istedet for at teksten starter under tabellen ?

Lad mig starte med at spørge, hvilken FP-version bruger du?
--
Knud

Fra : En kvinde

Dato : 19-01-05 15:37

> Lad mig starte med at spørge, hvilken FP-version bruger du?
Jeg bruger 2003

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-01-05 16:17

En kvinde skrev:

>Jeg bruger 2003

Marker tabellen => højreklik => Egenskaber for tabel => Typografi
=> Formater => Placering
--
Knud

Fra : En kvinde

Dato : 19-01-05 16:42

> Marker tabellen => højreklik => Egenskaber for tabel => Typografi
> => Formater => Placering

Knud - endnu engang 1000 tak for din altid hurtige og proffesionelle hjælp