FP opdate
Fra : Bjarne Madsen

Dato : 16-01-05 12:46

Hej
jeg har ændret min addresse og hjemsiden blev flyttet OK
Jeg har modtaget nedenstående mail fra TDC.
Jeg kan bare ikke forstå det???.
Jeg ønsker at ændre i min hjemside, men kan ikke uploade det.
Første gang gik det fint da brugte jeg:
FTP://homeX-upload.init.tele.dk
Mange tak til den person der vil hjælpe mig
Hilsen Bente

Din hjemmesideadresse er ændret til: http://home20.inet.tele.dk/XXXX
Dit FTP-brugernavn er XXXX. Din FTP-adgangskode er uændret. Den nye
upload-url, der skal sættes op i dit FTP-program, er nu: ~
UPLOADURL~.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-01-05 23:46

Kontakt TDC om den korrekte upload URL. Det ser ud til at noget gik
galt da de genererede mail'en til dig.