gæstebog i frontpage - hvordan
Fra : Stig Borgstrøm

Dato : 16-01-05 12:23

Hej i gruppen.
Jeg er lige kommet ind i gruppe, så jeg beklager hvis det er "et af de
spørgsmål" (()/&%%.
Men hvor finder jeg en "færdiglavet gæstebog" til PF 2002 bruger B-one som
udbyder

mvh
Stig

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-01-05 23:50

File | New. More page templates. Vælg guestbook.

Fra : jfo

Dato : 17-01-05 12:10

Jeg fik aldrig gæstebogen i FP til at virke så jeg bruger en gratis på
www.websup.dk.
Den virker fortrinligt.

Jfo