Problemer med at udgive FP
Fra : ove hansen

Dato : 13-01-05 11:38

Jeg kan ikke få udgivet mine web-sider. Jeg arbejder med FP 2000
og udgiver det ved hjælp at Filer – Udgiv Web-sted. Når jeg
kommer ind til min hjemmeside, kommer Microsoft FrontPage med en
meddelelse om at den er ved at oprette en liste over sider på
ftp://shbkunst.dk21... Efter et stykke tid kommer der en ny
meddelelse der lyder: 425 Could not open data connecton to port
63891: Connecton time out. Eller et nummer 63xxx. Jeg har ikke
før haft problemer.
Jeg har prøvet at slå alt Firewall fra, men kommer ikke heller
ikke igennem.
Jeg har skrevet til b-one om problemet efter anden henvendelse
får jeg en meddelelse om: Dit FP på webhotel bliver genskabt
snarest muligt. Der går ca. 24. timer. . Nu er der gået to dag og
jeg har stadig det samme problem.
Jeg har prøvet at udgive fra en anden pc, men det hjalp heller
ikke. Jeg har fået laver nogle få ændringer ved hjælp af den
b-ones egne Web Editor . Hvad er mit problem? Mine pcér, min
hjemmeside, opkobling, eller b-one

Hilsen Ove Hansen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : A.N.

Dato : 13-01-05 17:05

Hej Ove
Gå ind på B-one hjemmesiden på kontrolpanel, og log in på din www side med
koden.
Inde på dit ejet kontrolpanel kan du gendanne FP extension.
Axel

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 14-01-05 00:01

"A.N." <axelnospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> koden.
> Inde på dit ejet kontrolpanel kan du gendanne FP extension.

Hvor henne nøjagtigt? Jeg får mail, virus, adgangskode, ejer-info,
abonnement og statistik op men ikke andre muligheder.

Kennet

Fra : ove hansen

Dato : 16-01-05 22:40

A.N. wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> koden.
> Inde på dit ejet kontrolpanel kan du gendanne FP extension.

Hej Aksel m.f.
Jeg har fulgt alle gode råd og flere enda, men det er ikke lykkes at kommen
igennem. Jeg har nu opgivet at bruge mere tid på problemet og begyndt at
anvender fp gennem Explover det går fint, men så mangler jeg en kopi. Men den
må jeg kunne tage ned med et ftp program. Det må jeg lige have lært.

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 21:34

> [...]
> ikke. Jeg har fået laver nogle få ændringer ved hjælp af den
> b-ones egne Web Editor . Hvad er mit problem? Mine pcér, min

Når du har et website med FP serverextensions skal du anvende http://
protokollen til at uploade med. I dit spørgsmål antyder du, at du anvender
FTP://. Hvis du er uheldig, kan en FTP upload få dine FP serverextensions
til at kæntre på serveren. De skal så repareres, hvilket b-one skal gøre
hvis ikke du har adgang til dette via et administrationsmodul hos b-one (jeg
kender dem ikke).

mvh
Ulrik

Fra : A.N.

Dato : 14-01-05 10:07

Hej

På b-one kan FP extension genetableres under "avanceret " nederst på den
side står der
reset Front page.
Axel

Fra : jfo

Dato : 14-01-05 14:22

"Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> wrote in message
> "ove hansen" <olh@sosu.nja.dk> skrev i en meddelelse
> Når du har et website med FP serverextensions skal du anvende http://
> protokollen til at uploade med.

Hvordan vælger man at gøre det?
Kan man vælge http i Frontpage?

Mvh. Jfo

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 19:49

"jfo" <fossadun@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan vælger man at gøre det?
> Kan man vælge http i Frontpage?

Det er ikke alt man kan klikke sig frem til. Når du har klikket på Udgiv
websted og der dukker en dialogbox op, skal du i adresselinien skrive
http:// foran dit websteds adresse - som måske er www.sniksnak.dk . Hvis der
er FP server extensions på dit webhotel, bliver du promptet for brugernavn
og adgangskode og derefter udgives dit websted.

mvh
Ulrik